سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک فلاسک دماسنج دار درجه دار چای هوشمند کجا بخریم

خرید قیمت بهترین فلاسک دماسنج درجه دار هوشمند ساده چای 2023

طراحی جالب و نابغه این بطری را برای استفاده عالی می کند ، فلاسک درجه دار هوشمند لینک سرا همه چیز در مورد حمل بهترین ها با شماست. چاپ شده با مدرن و منحصر به فرد با طراحی منحصر به فرد برای ایجاد جلوه خاص به سبک و کیفیت فلاسک. فلاسک از فولاد ضد زنگ درجه ساخته شده و صافی مخصوص چای برگ و سایر گیاهان را به همراه دارد ، قسمت بیرونی آن از استیل ساخته شده است و چاپ سیلیکون در قسمت بیرونی ساخته شده است تا بتواند این کار را با نسبتاً خوب احساس و به راحتی انجام دهد. وزن سبک ، نیم لیتری ، ترکیب عالی رنگ و فناوری هوای . برای استفاده از گرم و سرد نوشیدنی ها ، از بهترین موارد موجود در خلا استفاده کنید. مخصوص سبک هومز در هند طراحی شده است.


 

خرید قیمت بهترین فلاسک دماسنج  درجه دار هوشمند ساده چای 2023

 

 

فلاسک درجه دار چیست :

فلاسک LED هوشمند  بطری آب که باید بنوشید همانطور که سرد یا گرم می خواهید ، این بطری با تکنولوژی دمای هوشمند عایق و خلا طراحی شده است. در یک روز سرد زمستانی از قهوه گوارای خود با یک فلاسک عایق ضد زنگ دو جداره لذت ببرید. این فلاسک از فولاد ضد زنگ 100? درجه مواد غذایی ساخته شده ، با دوام و بدون زنگ زدگی است. سیستم عایق دو جداره حداقل اتلاف گرما را تضمین می کند و دما را تا 8 ساعت حفظ می کند. علاوه بر این ، از ایجاد عرق یا قطرات روی بدن فلاسک نیز جلوگیری می کند. فلاسک عایق بندی شده از جنس استنلس استیل دو جداره دارای یک درب پلاستیکی بدون BPA با یک قسمت بیرونی استیل است. روکش مات چرخانده شده به این فلاسک ظرافت می بخشد. با طراحی معاصر با بدنه ای گشاد و دهانی باریک ، می توانید به راحتی این فلاسک را تمیز و نگهداری کنید. ظرفیت این فلاسک قوی 500 میلی لیتر است و به شما امکان می دهد هنگام کار هم نوشیدنی خنک و هم نوشیدنی بخورید.


بطری آب عایق بندی شده با خلا Smart هوشمند با نمایشگر دمای LED این بطری دما LED دارای طراحی دیجیتال هوشمند است ، دارای صفحه لمسی LED برای نمایش سریع دمای آب در زمان واقعی. به شما اجازه می دهیم آبی که مناسب دما برای هر زمان و هر مکان است ، بنوشید. فولاد ضد زنگ عایق خلاuum bpa بطری آب قمقمه آزاد 500 میلی لیتر. چه قهوه باشد ، چه آب دم کرده میوه ، آب سرد یخ ساده یا چای ، تمام روز احساس نشاط کنید زیرا می دانید نوشیدنی مورد نظر شما در دمای مطلوبی نگهداری می شود. قمقمه ایستگاه عایق ما ایده آل همراه سفر جاده ای است. شکل باریک و ظریف آن در اکثر جا های لیوان اتومبیل متناسب است و از ویژگی های عایق خلا-دو جداره است که نوشیدنی های سرد شما را یخ زده و لوله های قهوه صبحانه (یا سوپ عصرانه) را گرم نگه می دارد.

 

 

فلاسک چای کیوت

 

 

مشخصات کامل فلاسک هوشمند یونیک :

 فلاسگ  بطری آب هوشمند که باید با سبک نوشید ، ما این بطری را با فناوری تراشه های عایق و خلا طراحی کردیم. در یک روز سرد زمستانی با یک فلاسک عایق ضد زنگ دو ولت از قهوه تازه کننده خود لذت ببرید. این فلاسک از فولاد ضد زنگ 100? درجه مواد غذایی ساخته شده ، با دوام و بدون زنگ زدگی است. سیستم عایق دو جداره حداقل اتلاف گرما را تضمین می کند و دما را تا 8 ساعت حفظ می کند. علاوه بر این ، از ایجاد عرق یا قطرات روی بدن فلاسک نیز جلوگیری می کند. فلاسک عایق بندی شده از جنس استنلس استیل دو جداره دارای یک درب پلاستیکی بدون BPA با یک قسمت بیرونی استیل است.






خرید قیمت بهترین فلاسک دماسنج  درجه دار هوشمند ساده چای و نوشیدن

 

 

 

بیشتر بخوانید : آنچه باید از فلاسک دیجیتالی دماسنج دار تا فلاسک ساده بدانید

 

عاشق بندی فلاسک درجه دار دیجیتالی :

عایق بندی شده با دو خلاuum - با ساختاری از جنس استنلس استیل دو جداره و فناوری عایق خلا vac ، بطری آب نوشیدنی شما را تا 24 ساعت یا گرم تا 12 ساعت سرد نگه می دارد. نمای خارجی متراکم عرق نمی کند و بیش از حد داغ نخواهد بود. ، چند منظوره - این بطری آب فلاسک وکیوم ظرف مناسبی برای قهوه ، آب میوه گیری ، شیر ، آبجو ، نوشیدنی و آبرسانی روزانه است. بهترین هدیه برای خانواده و دوستان.ضمانت نامه قابل انتقال نیست. فقط در قلمرو هند معتبر است و فقط به اولین مشتری نهایی کاربر تعمیم می یابد ، ضمانت فقط زمانی معتبر خواهد بود که فاکتور خرید اصلی در زمان ارائه خدمات ارائه شود. ضمانت فقط شامل قسمتهای عملکردی و مسائل نرم افزاری دارای نقص ساخت می شود و خسارات ناشی از انطباق ها / تنظیمات / دستکاری غیر مجاز محصول ، نصب نادرست محصول ، سایش طبیعی ناشی از استفاده از محصول را شامل نمی شود.


خرید قیمت بهترین فلاسک دماسنج  درجه دار هوشمند ساده چای و نوشیدن


 

جنس بدنه    فولاد

با احتیاط حمل شود   آره

نام مدل    فلاسک / بطری هوشمند با نشانگر دمای LED | بطری فلاسک عایق

 



خرید قیمت بهترین فلاسک دماسنج  درجه دار هوشمند ساده چای و نوشیدن


 

فلاسک ساده طرح دار :

ساخته شده از: فولاد نوع بطری: فلاسک ظرفیت: 480 میلی لیتر دو جداره عایق بندی شده  در صورت خراب شدن هر چیزی ، محصول از محل مشتری معکوس برداشته می شود و جایگزین برای مشتری ارسال می شود. زمان صرف شده تقریباً خواهد بود. 10 - 15 روز. در صورت خراب شدن محصول پس از استفاده ، هیچ ضمانتی وجود ندارد.فلاسک تجاری Style Homez Plaid همه چیز در مورد حمل بهترین ها با شماست. چاپ شده با مدرن و منحصر به فرد با طراحی منحصر به فرد برای ایجاد جلوه خاص به سبک و کیفیت فلاسک. فلاسک از فولاد ضد زنگ درجه 304 ساخته شده و صافی مخصوص چای برگ و سایر گیاهان را به همراه دارد ، قسمت بیرونی آن از استیل ساخته شده است و چاپ سیلیکون در قسمت بیرونی ساخته شده است تا بتواند این کار را با نسبتاً خوب احساس و به راحتی انجام دهد. وزن سبک ، 480 میلی لیتر ، ترکیب عالی رنگ و فناوری هوای خلاuum. برای استفاده از گرم و سرد نوشیدنی ها ، از بهترین موارد موجود در خلا استفاده کنید. مخصوص سبک هومز در هند طراحی شده است.


 فلاسک وکیوم POWER 480 میلی لیترایده آل برای نوشیدن آب | سبک شیک و مرسوم ، مد روز ، با دوام و سبک | جا در دوچرخه ، کوله پشتی و دارندگان جام خودرو ، اندازه های استاندارد | حمل آسان | دهان گشاد برای تمیز کردن آسان ، صافی برای برگ چای و سایر گیاهان  قد: 22.5 سانتی متر | قطر: 6.5 سانتی متر | عرض: 6.5 سانتی متر | طول: 6.5 سانتی مترضمانتنامه خلاصه گارانتی